Re: (Nie) - Super Serwis

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 14 May 2008 - 23:06:07 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <482b5442$1@news.home.net.pl>

PP pisze:
> Witam!
>
> Kupiłem przez internet m.in. płytę Abita IP35 w firmie "S".
> Od początku nie była w pełni sprawna - problemy z kontrolerem SATA.
> Kilka dni po zakupie wysłałem do ją do serwisu firmy "S".
> Czekam jeden tydzień - płyta nie ruszona.
> Minęło 14 dni - płytę z serwisu "S" wysłali do serwisu
> sklepu "K" (czyli do ich największego konkurenta na rynku).
> 3 tydzień - serwisanci z "S" nie mają pojęcia co się dzieje z płytą w
> serwisie "K".
> Minął miesiąc - ponoć serwis sklepu "K" wysłał płytę do serwisu Abita
> - dopiero za ~tydzień będzie coś wiadomo.
> W międzyczasie kilkanaście telefonów do serwisu sklepu "S", z tym, że
> przez kilka dni (ponoć) centralka im się popsuła i nie można było się
> wcale dodzwonić.
>
> Normalnie ręce i nogi opadają...
>
> PP

Urzekła mnie twoja historia...

-- 
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE
Received on Wed May 14 23:10:11 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 May 2008 - 23:51:04 MET DST