Witam!
Kupiłem przez internet m.in. płytę Abita IP35 w firmie "S".
Od początku nie była w pełni sprawna - problemy z kontrolerem SATA.
Kilka dni po zakupie wysłałem do ją do serwisu firmy "S".
Czekam jeden tydzień - płyta nie ruszona.
Minęło 14 dni - płytę z serwisu "S" wysłali do serwisu
sklepu "K" (czyli do ich największego konkurenta na rynku).
3 tydzień - serwisanci z "S" nie mają pojęcia co się dzieje z płytą w
serwisie "K".
Minął miesiąc - ponoć serwis sklepu "K" wysłał płytę do serwisu Abita
- dopiero za ~tydzień będzie coś wiadomo.
W międzyczasie kilkanaście telefonów do serwisu sklepu "S", z tym, że
przez kilka dni (ponoć) centralka im się popsuła i nie można było się
wcale dodzwonić.
Normalnie ręce i nogi opadają...
PP
Received on Wed May 14 23:00:28 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 May 2008 - 23:51:04 MET DST