(Nie) - Super Serwis

Autor: PP <pawel.pawlak_at_gmail.com>
Data: Wed 14 May 2008 - 22:56:08 MET DST
Message-ID: <da3e48b1-2e11-4f02-8b3c-90509c6d9e82@t54g2000hsg.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Witam!

Kupiłem przez internet m.in. płytę Abita IP35 w firmie "S".
Od początku nie była w pełni sprawna - problemy z kontrolerem SATA.
Kilka dni po zakupie wysłałem do ją do serwisu firmy "S".
Czekam jeden tydzień - płyta nie ruszona.
Minęło 14 dni - płytę z serwisu "S" wysłali do serwisu
sklepu "K" (czyli do ich największego konkurenta na rynku).
3 tydzień - serwisanci z "S" nie mają pojęcia co się dzieje z płytą w
serwisie "K".
Minął miesiąc - ponoć serwis sklepu "K" wysłał płytę do serwisu Abita
- dopiero za ~tydzień będzie coś wiadomo.
W międzyczasie kilkanaście telefonów do serwisu sklepu "S", z tym, że
przez kilka dni (ponoć) centralka im się popsuła i nie można było się
wcale dodzwonić.

Normalnie ręce i nogi opadają...

PP
Received on Wed May 14 23:00:28 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 May 2008 - 23:51:04 MET DST