Re: (Nie) - Super Serwis

Autor: PP <pawel.pawlak_at_gmail.com>
Data: Thu 15 May 2008 - 06:46:03 MET DST
Message-ID: <e6431324-d051-45ee-a358-c4e25c9aabb8@a70g2000hsh.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 14 Maj, 23:06, Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote:
> PP pisze:
>
>
>
> > Witam!
>
> > Kupiłem przez internet m.in. płytę Abita IP35 w firmie "S".
> > Od początku nie była w pełni sprawna - problemy z kontrolerem SATA.
> > Kilka dni po zakupie wysłałem do ją do serwisu firmy "S".
> > Czekam jeden tydzień - płyta nie ruszona.
> > Minęło 14 dni - płytę z serwisu "S" wysłali do serwisu
> > sklepu "K" (czyli do ich największego konkurenta na rynku).
> > 3 tydzień - serwisanci z "S" nie mają pojęcia co się dzieje z płytą w
> > serwisie "K".
> > Minął miesiąc - ponoć serwis sklepu "K" wysłał płytę do serwisu Abita
> > - dopiero za ~tydzień będzie coś wiadomo.
> > W międzyczasie kilkanaście telefonów do serwisu sklepu "S", z tym, że
> > przez kilka dni (ponoć) centralka im się popsuła i nie można było się
> > wcale dodzwonić.
>
> > Normalnie ręce i nogi opadają...
>
> > PP
>
> Urzekła mnie twoja historia...

Mnie samego "urzeka" coraz bardziej...

PP
Received on Thu May 15 06:50:22 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 15 May 2008 - 06:51:03 MET DST