Matryca 15.4": 1920x1200 czy 1400x1050

Autor: SMi <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 13 May 2008 - 21:01:03 MET DST

witam,

Przymierzam sie do nowego lapka i zastanawiam się nad matrycą o podwyższonej
rozdzielczości: 1920x1200 czy 1400x1050.

Nigdy nie pracowałem na takich matrycach z pakietem biurowym office, tylko
trochę z grafiką (u kolegi).

Czy ktoś z was ma notebooka z taką matrycą i może podzielic się wrażeniami z
pracy z pakietem Office ?

Czy znaki, ikony są bardzo małe?

Czy można je powiększyć?

Zastosowanie nowego notebooka to 75% pakiet office i 25% grafika 2D, obróbka
zdjęć, strony www. Czasem jakiś filmik (ale od święta).

Przede wszystkim zalezy mi na komforcie pracy dla mojego wzroku.

Obecnie uzywam matrycy 1024x768. Do office jest OK. Ale przy grafice i
zdjęcia brakuje mi...

Natomiast grafika i zdjęcia na lapku kolegi (1400x1050) znacznie lepiej
wygląda i lepiej się pracuje (IBM T60).

Którą matrycę polecalibyście wziąć do mojego zastosowania i dlaczego?

Serdecznie pozdrawiam
SMi