Re: uzywany laptop na allegro...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 13 May 2008 - 21:02:15 MET DST

Radosław Sokół in news:g0bchv$u7o$1@polsl.pl
[......]
> W komputerach stacjonarnych SATA jest jak *najbardziej*
> preferowane. Kable są cieńsze i nie utrudniają przepływu
> powietrza, można podłączyć więcej urządzeń,

to rozumiem

> wydajność jest
> wyższa z braku master/slave i dzięki NCQ,

takze to mialem "podstepnie" na uwadze pytajac w root poscie :)
Bo juz dawno czytalem, ze tak naprawde, to wydajnosc w sata jest
teoretycznie tylko wieksza, bowiem praktycznie to technologia polaczen w PC
nie nadaza za teoretyczna sprawnoscia technologii sata. Jakos tak w kazdym
razie.Nie mam pod reka zrodel,ale na 100% czytalem o tym juz wielokrotnie.

> można podłączać/
> odłączać urządzenia w czasie pracy i stosować dyski eSATA.

no ta, to jest +.