Re: uzywany laptop na allegro...

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 12 May 2008 - 12:03:20 MET DST

Użytkownik "tg" <123@abc.ie> napisał w wiadomości
news:a49ff$4826eb2c$59655bd8$11954@news.upc.ie...
> gdybyscie mieli kupic porzadnego uzywanego laptopa z matowa matryca,
> mozliwie malego (od 12 - do max 15 cali) najlepiej z wbudowanym wlanem

A ja olałbym wszelkie tego typu sprzęty używane z niewiadomego pochodzenia z
Allegro. Najtańsze nowe laptopy z gwarancją kosztują już około1500zł np.
Toshiba Satellite L300 z 2GB RAM czy też Acer Extensa 5220. Kupując sprzęt
nowy mamy nową baterię, gwarancję, pewność, że nie bawiły się nim
przypadkowe osoby np dzieci itp. Na wspomnianej Toshibie Windows Vista
chodzi praktycznie nic wolniej od XP po wywaleniu zbędnego oprogramowania
którym 'uszczęśliwia' producent.