Re: uzywany laptop na allegro...

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Tue 13 May 2008 - 08:05:33 MET DST

Doxent pisze:

> A ja olałbym wszelkie tego typu sprzęty używane z niewiadomego
> pochodzenia z Allegro. Najtańsze nowe laptopy z gwarancją kosztują już
> około1500zł np. Toshiba Satellite L300 z 2GB RAM czy też Acer Extensa
> 5220. Kupując sprzęt nowy mamy nową baterię, gwarancję, pewność, że nie
> bawiły się nim przypadkowe osoby np dzieci itp. Na wspomnianej Toshibie
> Windows Vista chodzi praktycznie nic wolniej od XP po wywaleniu zbędnego
> oprogramowania którym 'uszczęśliwia' producent.

Eeetam. Można kupić zacne, używane sprzęty, o niebo trwalsze od
dzisiejszego gównianego plastiku i plasteliny. Taki T22/T23 to komputery
którymi można wbijać gwoździe chyba. Nie mówiąc o wyglądzie (designie)
który bije na głowę dzisiejsze konstrukcje. To samo X41. Można spokojnie
na allegro namierzyć dobre, niezniszczone komputery. Ja koleżance T22
wypatrzyłem igła sztukę T22 z rok temu - do dziś pracuje aż miło.

Nowego za okło 1500 zł nie polecił bym nawet na komunię, bo po prostu
szkoda później nerwów i czasu na telefony "a mi nie działa, a się
rozpadło, a urwało".

Pozdr,
Tomek