Re: uzywany laptop na allegro...

Autor: tg <123_at_abc.ie>
Data: Mon 12 May 2008 - 21:06:37 MET DST

Doxent w news:g094e1$q3a$1@inews.gazeta.pl napisal:
> A ja olałbym wszelkie tego typu sprzęty używane z niewiadomego
> pochodzenia z Allegro. Najtańsze nowe laptopy z gwarancją kosztują już
> około1500zł np. Toshiba Satellite L300 z 2GB RAM czy też Acer Extensa
> 5220. Kupując sprzęt nowy mamy nową baterię, gwarancję, pewność, że nie
> bawiły się nim przypadkowe osoby np dzieci itp. Na wspomnianej Toshibie
> Windows Vista chodzi praktycznie nic wolniej od XP po wywaleniu
> zbędnego oprogramowania którym 'uszczęśliwia' producent.

moim zdaniem nowe laptopy ponizej 2kpln to kompletne nieporozumienie
za te pieniadze nie da sie wyprodukowac "normalnego" sprzetu

co mi po tym ze windows chodzi ladnie, jak sie okaze ze zawiasy maja
luzy a calosc trzeszczy...

sorry ale nie uwieze ze za te pieniadze da sie wyprodukowac rozsadny
przenosny komputer - cos co stoi 24/7 na biurku i nikt tego nie
dotyka to moze i owszem