Re: sony vaio i konkurenci

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Sat 10 May 2008 - 16:01:47 MET DST

Nie miałem do czynienia z Sony a z pozostałych to polecam DELL-a.
W pracy mam DELL D820 aniedawno kupiłem sobie do prywatnego użytku Lenovo
T61 i moje wrażenia są takie jak przesiadka z Mercedesa do Forda.
Wadą Lenovo z większą niż 6-ogniwową baterią jest to, że wystaje ona poza
obrys notebooka, a DELL w modelu D830 mieści w "sobie" 9-ogniwową baterię.
Do tego, w obu firmach, jeszcze pozostaje możliwość zamontowania akumulatora
we wnęce napedu DVD.
Następną sprawą jest serwis. W DELL-u mam 3-lata NBD co oznacza, że
serwisant przyjeżdza następnego dnia i naprawia sprzęt. Z takim
doświadczeniem dokupiłem gwarancję NBD do Lenovo T61 i po stwierdzeniu
uszkodzonych pikseli w matrycy rozczarowałem się. W Lenovo NBD oznacza, że
czas ich odpowiedzi to NBD, a zanim dostaną części i naprawią to może dużo
wody upłynąć. W moim przypadku serwisant wymienił matrycę po 18 dniach od
zgłoszenia :-( Jedyny plus tej gwarancji jest taki, że przyjechał do domu i
naprawił.

Pozdrawiam
Darek