sony vaio i konkurenci

Autor: Cez__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 May 2008 - 15:36:12 MET DST

Witam

Stanolem na rozdrozu przy zakupie kompika..
kandydatow jest trzech ( firmy, nie konkretne modele )
A wiec
Sony Vaio
Dell
Lenovo

do wydania jest ok 3500-4000 zalezy mi na jak najdluzszej pracy na
bateriach(duzo podrozuje ) i karcie graficznej,( photoshop ) oprocz tego
dobrze by bylo zeby matryca byla matowa( wiem wiem,ciezko obecnie dostac )
Najlepiej by bylo rozpoczac poszukiwania od serwisu gwarancyjnego i
pogwarancyjnego,jednakze ze sprzetem jestem daleko do tylu wiec kompletnie
nie wiem jak wyglada teraz rank i z ktora firma nie bedzie problemu w
PL...( nie mam zamiaru w razie czego kompika wysylac za granice )

zatem..
ktorego producenta wybrac ?..nie ukrywam ze vaio ma ciekawa stylistyke
,fajnie wykonane sa noteboki tej firmy..( nie wiem czy tu istnieje mozliwosc
kupienia rozszezonej baterii )
 Lenovo -tu jest mozliwosc dokupienia rozszezonej pojemnej
baterii...-jednak to nie to samo co kiedys (IBM )..
Dell..hmm?! tu pozostaje jedynie nazwa-legenda amerykanskiego
rynku..(kompletna niewiedza)

podpowiedzcie ..

pozdrawiam

CeZ