Re: sony vaio i konkurenci

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 10 May 2008 - 17:41:54 MET DST

> do wydania jest ok 3500-4000 zalezy mi na jak najdluzszej pracy na
> bateriach(duzo podrozuje ) i karcie graficznej,( photoshop )

z ciekawosci co ma karta graficzna do photoshopa:)
liczy cos czy jak? przy grafice 3d wiem ze sie przydaje ale przy photoshop
tez?

> Najlepiej by bylo rozpoczac poszukiwania od serwisu gwarancyjnego i
> pogwarancyjnego,jednakze ze sprzetem jestem daleko do tylu wiec kompletnie
> nie wiem jak wyglada teraz rank i z ktora firma nie bedzie problemu w
> PL...( nie mam zamiaru w razie czego kompika wysylac za granice )

hmmm jak gwarancja to chyba jednak Dell tylko i wylacznie z gwarancja NBD.
z tego co pisza na grupie to nawet dziala:)

dluga praca na bateri..... powiekszona bateria w T61 moze pracowac jakies 5
godz ale przy dosc ciemnej matrycy wiec praca w grafice moze byc ciezka :)
jesli ci nie zalezy na karcie graficznej to tu tez nie szalej bo mocna karta
sporo pradu pociagnie, a to bez sensu.
matryca tez im mniejsza tym lepsza(seria X Lenovo) ale znowu przy grafice
moze to byc pewien minus:)

--
pzdr
piotrek