Re: dyski 1TB

Autor: Marek <logistyk71_at_wp.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 09:56:06 MET DST

> nie
>> bylo nigdzie w cennikach.
Od strony technicznej ... pewien serwisant sprzętu komp. powiedział mi, że
dyski które mają pojemność większą niż 750GB są mniej pewne co do
bezpieczeństwa danych ze względu na tzw. zapis równoległy. Teoretycznie nie
powinno być problemów tyak twierdzą producenci, ale .....
Ja osobiście mam 2 x 500GB i nie narzekam, kilka fachowców mi raczej
odradziło trzymania ważnych danych na dyskach powyżej 500GB chyba, że będą
pracowały w RAID wtedy bez obaw.
szanowanko :)