Re: Ratunku! Świruje mi komp przy odpalaniu!!!

Autor: Zibi K. <zibi_at_jutra.pl>
Data: Thu 08 May 2008 - 09:56:54 MET DST

RadoslawF napisał/a:
sorki , że zmieniam temat, ale chciałbym odgrzać wątek:
" System na CompactFlash - userzy proszeni o opinie"
napisałes tam :
#####
> Witam,
> zastanawiam sie czy nie postawic systemu na 2GB compactflash +
przelotka
> ide-compactflash za 20zl z allegro.

Ja postawiłem na 4GB CF, ale nie był to windows.
#########

ja ma problem z bootowanie cf 2GB na 3 moich pc;
lilo pokazuje różne błędy, albo 'kończy się" na literce "L".
ten sam system wrzucony na cf 128MB i tej samel przejściówce startuje
o.k.
doszedłem do wniosku, że problem jest z wielkością cfki, ale Twoja
informacja temu przeczy.
czy mógłbys opisać jak instalowałeś sys na cf , może znajdę różnice i
to mi pomoże;

--
Pozdrawiam
Zibi K.