Re: IBM/Lenovo T6x - czy wart swojej ceny

Autor: noctyfer <irek.sas_at_gmail.com>
Data: Thu 08 May 2008 - 10:11:57 MET DST

On 7 Maj, 20:56, "Piotrek" <a...@b.ru> wrote:

> brat ma jakies doswiadczenie czy sadzi tak tylko po zmianie znaczka:)
> bo jesli to drugie to Lenovo juz od paru lat robi notebooki tylko dawalo
> znaczek IBMa bo miei do tego prawo a IBM od paru lat niema nic wspolnego z
> desktopami i notebookami.
> a jeszcze wczesniej Lenovo robil dla nich notebooki jako podwykonawca wiec
> niewiem co tu ma za znaczenie ze robi to Azja skoro oni robia caly sprzet
> komputerowy:)
>
> --
> pzdr

Witam
Co prawda to prawda Lenovo to już napewno nie będzie IBM ale seria
Thinkpad jest solidnie wykonana, i wszystkie patenty które
wykorzystywał IBM są wykorzystywane w Lenovo m.in wzmocniona obudowa
matrycy, zastosowany żyroskop oraz wiele innych przydatnych bajerów.
Jedyne na co trzeba uważać to partycja recovery która niewiadomo z
jakich powodów w systemie XP została umieszczona za partycją systemową
i jakiekolwiek próby ingerencji w partycje kończą się tym że
oprogramowanie thinkvantage przestaje chodzić. No chyba że kupić lapka
bez systemu i thinkvantage sobie podarować.
Pozdrawiam
Ireneusz Sas :: http://www.noctyfer.lvk.pl ::