Re: Lenovo/IBM

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 06 May 2008 - 20:29:55 MET DST

> Czyli serwis sie nie popisal chyba? Wymienili na taka z martwymi czy
> pojawily sie po jakims czasie? Na ktoryms z forow czytalem o podobnej
> sytuacji jakis czas temu, mozliwe ze taka "seria" matryc, ale moim zdaniem
> wychodzi tutaj obnizenie kontroli jakosci przez lenovo

mozliwe ze seria taka bo matryce Samsunga juz widzialem w T42 :)
wiec albo Samsung wypuscil wadliwa serie(jak za czasow IBMa i modelu T21
gdzie sypaly sie modemy na potege:)
albo Lenovo tnie mocniej koszty:)

> Nigdy nie mialem do czynienia z serwisem ale mi to wyglada na olewanie
> klienta. Moj egzemplarz jest poskladany dobrze, ale zawsze moglo by byc
> lepiej ;-) (chodzi mi o wspomniane wczesniej uginanie i lekkie
> skrzypienie)

generalnie tez mam takie doswiadczenie, wiekszosc obudow ktore byly pekniete
z winy uzytkownika serwis mi wymienial podaczas innych napraw. wiec wiele
zalezy od serwisu i takie rzeczy trzeba zglaszac do Lenovo. kiedys skarzylem
sie na chore terminy napraw w CSS Beskidy i pani w Lenovo prosila o wyslanie
dokumentow potwierdzajacy dlugi czas naprawy i zupelnie odmienny czas
wpisany przez CSS w karcie:) notebook byl prawie 2 mies u nich a na karcie
wpisali czas naprawy 3 dni:)
tak wiec sporo zalezy od samego serwisu, ja zawsze zadowolony bylem z Ram
Serwisu ale niestety nie wszystkie naprawy moga robic sami. wymiany plyt
glownych robia przez CSS :(

> Wydaje mi sie, ze Lenovo obnizylo troche jakosc od czasu kiedy robi
> laptopy na " wlasny rachunek", mimo to dajej sa to dobre komputery, a jak
> bedzie za kilka lat to zobaczymy

mam troche podobne zdanie, ogolnie jak porownujemoja T61 z T42 ktora mialem
poprzednio to jest roznica na niekorzysc T61. drobna ale mimo wszystko cos
mnie drazni:)
ale nadal wg mnie sa to bardzo solidnie wykonane notebooki:)

> Gdybys mogl w kilku zdaniach opisac swoje doswiadczenia z serwisem, mysle,
> ze wielu uzytkownikow tego sprzetu bylo by zainteresowanych
> pozdrawiam

tak jak mowie:) wg mnie w wiekszosci przypadkow nie Lenovo daje w kosc ale
ich podwykonawcy. czasami lepiej wyslac na ich koszt do serwisu poleconego
niz oddac lokalnie i czekac az oni przesla do jakiegos innego serwisu bo tam
notebook moze utknac na dlugo.

--
pzdr
piotrek