Re: Notebook 14" SXGA+

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 06 May 2008 - 20:21:26 MET DST

> Co kto lubi. Ja w tej chwili korzystam z 15.4" i uważam, że do noszenia
> jest zdecydowanie za duży. 14 cali to maksimum.

dokladnie:)
dlatego mnie sie bardzo podobaly notebooki IBMa z seri X.
bardzo przyjemny, obecnie musze nosic ze soba notebooka i T61 jest wg mnie
za duza troche i za ciezka.
z drugiej strony przy biurku tez na niej pracuje wiec monitor jakis rozsadny
sie przydaje(dodatkowo oczywiscie LCD na biurku ale jako drugi monitor:)
gdyby nie to ze potrzebne mi sa 2 monitory rownoczesnie to portreplicator i
jeden monitor LCD przy takim Xie zalatwil by sprawe:)

--
pzdr
piotrek