Re: Lenovo/IBM

Autor: adamcze <marcinadamiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 May 2008 - 09:17:00 MET DST

> Tu też się zgadzam tyle że w moim T61 mam matrycę WSXGA+ marki Samsung i
> po jakimś czasie miałem 9 uszkodzonych pikseli a po wymianie na nową
> mam 8. Chyba teraz taka seria :-(

Czyli serwis sie nie popisal chyba? Wymienili na taka z martwymi czy
pojawily sie po jakims czasie? Na ktoryms z forow czytalem o podobnej
sytuacji jakis czas temu, mozliwe ze taka "seria" matryc, ale moim
zdaniem wychodzi tutaj obnizenie kontroli jakosci przez lenovo

> W moim egzemplarzu T61 też źle spasowania jest maskownica od strony
> ekranu, jest sfalowana przez to są "śmieszne" szczeliny. Serwisant
> podczas zmiany matrycy stwierdził że to normalne :-/

Nigdy nie mialem do czynienia z serwisem ale mi to wyglada na olewanie
klienta. Moj egzemplarz jest poskladany dobrze, ale zawsze moglo by byc
lepiej ;-) (chodzi mi o wspomniane wczesniej uginanie i lekkie skrzypienie)
Wydaje mi sie, ze Lenovo obnizylo troche jakosc od czasu kiedy robi
laptopy na " wlasny rachunek", mimo to dajej sa to dobre komputery, a
jak bedzie za kilka lat to zobaczymy
Gdybys mogl w kilku zdaniach opisac swoje doswiadczenia z serwisem,
mysle, ze wielu uzytkownikow tego sprzetu bylo by zainteresowanych
pozdrawiam
Adamcze