Re: Lenovo/IBM

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 21:31:40 MET DST

Użytkownik "adamcze" <marcinadamiec@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fvh7qf$o98$1@news.onet.pl...

> Dylemat "co wybrac" mialem na poczatku roku, ostateczne padlo na lenovo
> r61i, procesor t5250 i grafika i3100. Serie N tez brałem pod uwage ale
> ostatecznie po "pomacaniu" stwierdzilem, ze jednak R61i wydaje sie byc
> solidniejsze.

Co tego momentu się zgadzam.

>Dodatkowo matowa matryca

Tu też się zgadzam tyle że w moim T61 mam matrycę WSXGA+ marki Samsung i po
jakimś czasie miałem 9 uszkodzonych pikseli a po wymianie na nową mam 8.
Chyba teraz taka seria :-(

> i nawet 4 godziny na baterii(czas zmierzony ) a przy uzywaniu wifi 3 -
> 3,5 godziny byly nie do pogardzenia. Ogolnie uzywam go dopiero 4 miesiac
> ale wrazenia sa bardzo pozytywne. Jakosc wykonania i spasowania jest
> solidna - jedyne wady to lekkie uginanie plastiku w okolicy napedu DVD i
> delikatne trzeszczenie pod lewa reka

Cóż masz racje co do uginania, ale też w okolicy touchpada są ostre
krawędzie plastików i ogólnie jest kanciasty a na klapie szybko pojawiają
się ślady palców i trudno je usunąć samą suchą szmatką.
W moim egzemplarzu T61 też źle spasowania jest maskownica od strony ekranu,
jest sfalowana przez to są "śmieszne" szczeliny. Serwisant podczas zmiany
matrycy stwierdził że to normalne :-/

> Ps.w mojej opini bierz R61i , solidny sprzet, dobrze wypadajacy na tle
> konkurencji

Tu też się zgodzę przeciętna jakość za bardzo rozsądną cenę. Jednak jakby
Compal JFL 92 był w wersji z matowym ekranem o podwyższonej rozdzielczości
to bym się zastanowił nad nim.

Dodatkowo Lenovo dodaje "gratis" pamięci obsadzone w jednym banku bo podobno
w dualu są problemy ze stabilną pracą w nie których aplikacjach.

Pozdrawiam
Darek