Re: Lenovo/IBM

Autor: adamcze <marcinadamiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 10:29:59 MET DST

> Witam,
> mam zamiar kupić lapka.
> NA oku mam IBMa R61i T7250 i N200 T7300 lub 8100.
> Oba modele są w granicach 3000 zł i oba mają bardzo zbliżone parametry.

Dylemat "co wybrac" mialem na poczatku roku, ostateczne padlo na lenovo
r61i, procesor t5250 i grafika i3100. Serie N tez brałem pod uwage ale
ostatecznie po "pomacaniu" stwierdzilem, ze jednak R61i wydaje sie byc
solidniejsze. Dodatkowo matowa matryca i nawet 4 godziny na baterii(czas
zmierzony ) a przy uzywaniu wifi 3 - 3,5 godziny byly nie do
pogardzenia. Ogolnie uzywam go dopiero 4 miesiac ale wrazenia sa bardzo
pozytywne. Jakosc wykonania i spasowania jest solidna - jedyne wady to
lekkie uginanie plastiku w okolicy napedu DVD i delikatne trzeszczenie
pod lewa reka ( spasowanie i jakosc plastikow w mojej ocenie jest
podobne do mojego poprzedniego laptopa - HP nx6110 , tam obudowa byla
rowniez swietnie wykonana). Co do trwalosci to laptop jest uzywany jako
jedyny komputer w domu, czesto dziala po 2-3 dni bez przerwy, zdarza mi
sie go przenosic w zwyklym plecaku (tu daje sie odczuc jego dyzy ciezar
- prawie 3kg) i jakos sladow nie widac.
Dla mnie R61i to poprostu maszynka ktora ma robic swoje i tyle. Kiedy
kupowalem laptopa, w cenie okolo 3tys zl dostepne byly tez Hp, Toshiby i
FS, jednak srebrne obudowy i masa niebieskich diodek, blyszczace matryce
i inne bajery skutecznie mnie zniechecily. Dla przykladu, znajomy kupij
w podobnej cenie HP z seri Pavilion , procek ten sam tylko grafika
lepsza - GF8400 - czas pracy na bateriach oscyluje w okolicach 2 godzin,
jak dla mnie nie do przyjecia
Ok. koniec, rozpisalem sie ale wybaczcie ,nie czesto zbiera mi sie aby
sklecic te pare zdan ;-)

Ps.w mojej opini bierz R61i , solidny sprzet, dobrze wypadajacy na tle
konkurencji