Re: notebooki poleasingowe IBM - uwaga na firmę AG z Poznania

Autor: Andrzej S. <A_S_at_nie_nie.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 16:36:49 MET DST

> Aha. Nie jestem z konkurencji. Po prostu wkurzyli mnie w tej firmie
> swoją arogancją i próbą manipulacji.
>
> Pozdr.,
> Michał

No nie wiem ... Dziwny ten wyskok na grupie. Bardzo krzywdzacy.
Zajrzałeś do nich od kuchni, niczego nie kupiłeś, nie mozesz
zgłosić naruszenia przepisów. Moze facet miał zły dzień?

Akurat tego goscia pamietam z Allegro, na przestrzeni jakichs
5 lat kupilem kilka laptopów i mam absolutnie inne zdanie.
Komentarze swoje tez mówia.

Raz za pomocą lupy znalazłem pekniecie obudowy. Jutro byl
kurier z nowym komputerem, zabrał stary. Nawet nie musialem
pakować. Przez kilka dni gość przepraszal i pytal czy OK.

W tej branzy musisz sie liczyc z pewnym ryzykiem.
Wazne jak takie sprawy sa zalatwiane.

pozdrawiam

--
A S