Re: notebooki poleasingowe IBM - uwaga na firmę AG z Poznania

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 20:12:51 MET DST

> No nie wiem ... Dziwny ten wyskok na grupie. Bardzo krzywdzacy.
Poszukaj moich postów na grupie. Udzielam się może rzadko, ale już dość
długo. Raczej nie zdarzało mi się nigdy nikogo bezpodstawnie oczerniać.

> Wazne jak takie sprawy sa zalatwiane.

W tym momencie usłyszałem, że nie Pan nie będzie dla mnie tracił czasu
na szukanie.

Nawet jeżeli aktualnie był czymś baaaaaardzo zajęty, powinien
zaproponować że wyszuka odpowiedni egzemplarz (a chciałem, by był TYLKO
zgodny z ich opisem) po który miałbym się zgłosić w późniejszym
terminie. O wzięciu numeru telefonu, aby mnie o tym powiadomić, już nie
wspomnę.

Tak to (z mojego punktu widzenia) są tam sprawy załatwiane.

Chętnie wysłucham kogoś z AG, co mają do powiedzenia - póki co niestety
podtrzymuję to co napisałem.

Pozdr.,
Michał