Re: Jak trudno jest w PL kupic dobry laptop :(

Autor: Janusz <samsUSUNTO_at_interia.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 10:46:52 MET DST

> Witam,
>
> Chce kupic laptopa o takiej konfiguracji (wymazona):
[ciach]

> 4) Fujitsu - Siemens Lifebook ( o tych wiem najmniej, ktos cos wie?
> jakie maja wady? czy sa matowe matryce?
> jaka jest gwarancja, ceny )
> Z gory dziekuje za pomoc

Używam Lifebooki z serii S od 2001 (od prawie 3 lat - Lifebook S7110) i nie
narzekam - lekki, cichy, do tej pory trzyma do 3 godzin na podstawowej,
oryginalnej baterii (a w zestawie była jeszcze dodatkowa, wkładana zamiast
DVD - wtedy trzyma ok. 6h). Poprzedniego się pozbyłem dopiero gdy na niego
stanąłem i - co zrobić - pękła w nim matryca ;)

Życzę udanego wyboru,
Janusz