Re: Jak trudno jest w PL kupic dobry laptop :(

Autor: Michał Wójcik <mag_at_usun-to.list.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 09:18:28 MET DST

Witam
> 3) DELL Latitude D830 -> temu w zasadzie brakuje:
> -> wbudowanej kamerki i mikrofonu
> -> dysk z predkoscia 7200RPM ma max tylko 160GB (przynajmniej z tego
> co widze na kuplaptopa.pl), wolalbym
> zeby bylo z 200GB.
> Irytuje mnie dzisiaj laptopy ktore nie maja wbudowanej kamerki i
> mikrofonu - nie chce mi sie latac z dodatkowym
> sprzetem wszedzie i podczepiac. Jezeli kamerke ktos moglby wybaczyc,
> to mikrofonu chyba nie.
> Cena okolo 5,4 tys (bez WWAN)
Z tego co się orientuje posiada mikrofon i jedyne czego mu brak to kamerka.
Jeśli masz możliwość zakupu na firmę to radzę skontaktować się
bezpośrednio z jakimś handlowcem Della, ceny które dostaje się od
handlowców są znacznie niższe od tych na stronie. No i to co istotne dla
Ciebie są bardziej elastyczne opcję doboru dysku.

Pozdrawiam,
Michał