Re: Jak trudno jest w PL kupic dobry laptop :(

Autor: Szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 10:58:20 MET DST

Użytkownik "Michał Wójcik" <mag@usun-to.list.pl> napisał w wiadomości
news:481c120b$1@news.home.net.pl...

> Jeśli masz możliwość zakupu na firmę to radzę skontaktować się
> bezpośrednio z jakimś handlowcem Della, ceny które dostaje się od
> handlowców są znacznie niższe od tych na stronie.

ale jak mialem okazje sie ostatnio przekonac, wszystko zalezy od handlowca i
jego checi :)
w ostatni czwartek kupowalem 7 lapkow, w promocji smart value d830 z
poszerzona gwarancja o "3 lata 24h", dzwonilem i gadalem chyba z dwoma
handlowcami, bo nasz opiekun sie zmienil i nikt nie wiedzial kto w koncu nim
ma byc :)
kazdy mowil ze ta oferta jest tak skonfigurowana ze nie da sie juz nic
urwac, w koncu za kolejnym razem jak probowano ustalic kto ma byc naszym
nowym opikunem, trafilem na handlowca ktoremu sie chcialo i sie nagle
okazalo ze w cenie lapka ze strony z poszerzona gwarancja, dostane jeszcze
dodatkowo 1 giga ramu, torbe i 3 letnia ochrone od zdarzen losowych do
kazdej sztuki, czyli jednak mozna jak sie chce ;)
i ten handlowiec ma u mnie duzego plusa i jesli ktos bedzie potrzebowal,
jego wlasnie bede polecal ;)