Re: Lenovo/IBM

Autor: Apanas Budriszko <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 02 May 2008 - 22:46:11 MET DST

Użytkownik "cites" <orm@fcnzh.cy> napisał w wiadomości
news:fvfqtr$mtn$1@news.dialog.net.pl...

> Biorąc pod uwagę fakt, że Lenovo to chinski potentat, który "wchłonął"
> kilka oddziałów IBM'a, to NA PEWNO poszli gdzieś na skróty...

jak już napisano, robi to co robił tylko pod wlasnym szyldem - mam do
dyspozycji R51 i R60, jeden jeszcze czysto IBM, drugi już 'przechodni"
mamwrażenie że bateria w starszym jest lepsza, że konstrukcja jest
stabilniejsza etc ale od acera, tanich produktów innych marek seria R jest o
niebo wyżej, jedyne co odwazyłbym się do R lub bardziej serii T porównac to
Dell, reszta ..... nie jest wazna