Re: Lenovo/IBM

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 May 2008 - 22:08:52 MET DST

> Biorąc pod uwagę fakt, że Lenovo to chinski potentat, który "wchłonął"
> kilka oddziałów IBM'a, to NA PEWNO poszli gdzieś na skróty...

ciezko powiedziec w sumie czy "wchlonal" :) IBM sie chcial pozbyc produkcji
desktopow i notebookow i kupilo ja Lenovo pare lat temu. swoja droga firma
ktora byla podwykonawca dla IBMa zza czasow kiedy "sami" produkowali
desktopy i notebooki.

ale teraz Lenovo jest sami sobie szefem i moze stosowac polityke jakosci po
swojemu:) co moze byc rozne w skutkach.
inna sprawa ze kazdy producent idzie na skroty, tylko ze jednym sie udaje a
innym nie(patrz Acer, czy iiyama z jedna swoja wspaniala seria monitorow LCD
ktore sypaly sie na potege:)
sam IBM mial nie najlepsza passe z dyskami chyba Hitachi do serwerow ktore
tez padaly jak muchy:)

taki mamy rynek i to nei tylko komputerowy w ktorym rzadzic zaczynaja
ksiegowi a nie inzynierowie. i w zaleznosci od tego ktora grupa ma wieksze
wplywy w kszataltowaniu produktu taki dostajemy produkt finalny:)

--
pzdr
piotrek