Re: Toshiba czy ACER

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 May 2008 - 21:20:31 MET DST

> Ok, jestem już przekonany... Acer odpada, ale znalazłem jeszcze takie
> lapki:
>
> http://www.allegro.pl/item356660383_ibm_n200_15_4_t8100_geforcego7300_160gb_raty.html

co by nie mowic ale pisanie w tym przypadku ze to IBM to juz jest skur.....
:)
juz pomijam ze na zdjeciu jest Lenovo a nie IBM ale przedewszystkim IBM
nigdy nie robil serii N.
to jest od poczatku pomysl Lenovo zeby wejsc na rynek z tanim notebookiem.

> http://www.allegro.pl/item356373292_asus_m51sr_as039c_t7700_250gb_2gb_hd2400_vhp_waw.html
>
> Co wybrać? Toshiba, IBM, ASUS?

wiesz co w tej cenie nie znajdziesz Lenovo z serii R ?
jakies R61, ktos pisal jakos niedawno ze w okolicy 3 tys jest do dostania
fajna R61. taka bym polecal.
jak nie to chyba toshiba z tych dwoch, moze jeszcze Asus, tego Lenovo z seri
N to bym sie raczej z daleka trzymal. widzialem troche takich notebookow i
wszystko niby OK, ale nie jestem do konca do nich przekonany:)

ale moze to wyglad ich mnie nie przekonuje, ja sie "wychowalem" na
thinkpadach wiec do ich wygladu jestem przyzwyaczajony:)

--
pzdr
piotrek