Re: laptopik za $300 ;)

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:01 MET DST

Atlantis wrote:
> A może jednak istnieje cała rzesza ludzi, którzy chcieliby nosić laptopa
> w kieszeni pod płaszczem, a nie w dodatkowej torbie? ;)

Owszem - i ja się do nich zaliczam. :) Używam cały czas jednej maszyny,
choć przebywam w różnych miejscach, dużego laptopa nie chcę - obecnie
dobrym kompromisem jest dla mnie 12", w przyszości - zapewne
następca/konkuren EEE. Już pojawiły się zapowiedzi podobnych urządzeń z
lepszym ekranem - podejrzewam, że Asus w tej chwili z niego zrezygnował z
trzech powodów: 1) cena ekranu, 2) obawa przed stworzenie zbyt dużej
konkurencji dla klasycznych notebooków (teoria spiskowa?), 3) większe pole
do popisu przy tworzeniu kolejnych wersji urządzenia.

> Eee PC to jednak rewolucja w trochę innym kierunku - dostępności i ceny.
> To już nie jest sprzęt dla biznesmena zasobnego w kasę - może sobie na
> to i student pozwolić, albo można starszemu dziecku taką "zabawkę"
> kupić. :P

I to się zgadza. Polska cena nie będzie zbyt atrakcyjna, ale 300 USD to
nawet jak na nasze warunki rewelacja.

O PSP wspomniałem, bo znam takich, którzy używają podobnych gadżetów
jako... gadżetu właśnie, a więc odtwarzają na nim filmy, wyświetlają
zdjęcia, a nawet grają. W tej roli lepiej sprawdzi się konsola, podobnie,
jak PÓKI CO do aplikacji PIM najlepsze są nowoczesne komórki albo PDA. Nie
obrażę sie, jeśli w przyszłości rolę paru takich urządzeń przejmie malutki
notebook (który przy okazji po wstawieniu do docka, podłączeniu do
monitora i wpięciu do domowej sieci zastąpi jeden z domowych PC).

k,