Re: laptopik za $300 ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:58:56 MET DST

KILu pisze:

> Dla mnie EEE to tylko ciekawostka - gdyby miał ekran o większych
> gabarytach i rozdzielczości, to poważnie rozważyłbym jego zakup, ale
> tak... za niewiele większe pieniądze mam trochę większą, dużo szybszą
> maszynę, która z powodzeniem zastępuje PC i również jest mobilna.

A może jednak istnieje cała rzesza ludzi, którzy chcieliby nosić laptopa
w kieszeni pod płaszczem, a nie w dodatkowej torbie? ;) Pod tym względem
Eee PC to żadna rewolucja - były w końcu już Toshiby Libretto - te
klasyczne o rozmiarze kasety wideo jak i nowsze - nieco nawet mniejsze i
poręczniejsze. ;)
Eee PC to jednak rewolucja w trochę innym kierunku - dostępności i ceny.
To już nie jest sprzęt dla biznesmena zasobnego w kasę - może sobie na
to i student pozwolić, albo można starszemu dziecku taką "zabawkę" kupić. :P