Re: Programowe odłączenie napięcia zasilającego port USB.

Autor: Andrzej W. <awa_wp_at_na_wp_oczywiscie.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:21 MET DST

Robbo pisze:

> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
> wiadomości news:flkqop$rfa$1@polsl.pl...
>
> Ja pod linuxem jak pamietam zrobie rmmod usb_costam to mi np. caly modem
> Thomsona do neostrady gasnie, zakladam wiec ze zasilanie jest tez
> odcinane. Robie w ten sposob ów sprzetowy reset gdy (rzadko) cos
> zawisnie. Moge wtedy na nowo zaladawoac firmware do modemu (wlasciwie
> skrypt sam to robi :).

Wydaje mi się, że ten modem (330) nie ma diody sygnalizującej napięcie
zasilania, a jedynie stan połączenia z PC i status połączenia z siecią.
Usunięcie sterowników powoduje chyba zgaszenie obu diod.

Swój problem rozwiązałem włączając watchdog w procesorze i dodając
procedurę restartującą system z usb.

--
Pozdrawiam,
Andrzej