Re: Programowe odłączenie napięcia zasilającego port USB.

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:22 MET DST

news:flkqop$rfa$1@polsl.pl...

> Niech mnie ktoś skoryguje, jeżeli się mylę, ale wydaje mi
> się, że nie istnieje.

Ja pod linuxem jak pamietam zrobie rmmod usb_costam to mi np. caly modem
Thomsona do neostrady gasnie, zakladam wiec ze zasilanie jest tez odcinane.
Robie w ten sposob ów sprzetowy reset gdy (rzadko) cos zawisnie. Moge wtedy
na nowo zaladawoac firmware do modemu (wlasciwie skrypt sam to robi :).

--
rb