Re: X1950PRO - znikajacy obraz

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:54:03 MET DST

suskind@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

> Po 15 godzinach walki ze wszystkimi mozliwymi pomyslami wkoncu udalo mi sie
> ustabilizowac system. Nawet udalo mi sie BF2142 uruchomic.

Tylko po co walczyłeś jak dostałeś ode mnie prawdziwe info o sposobie
rozwiązania tego znanego problemu wprost na talerzu???

> Gole stery 7.7 + ati tray tools.

Owszem, ponoć na 7.7 też jeszcze działa, ale specjalnie napisałem 7.6
żeby była pewność. I ma ta wersja spokojnie działać z Catalyst Control
Center, ATI tray tools nie są konieczne.

> Prawdopodobnie
> najnowsze stery tez by dzialaly (BYLE BEZ CATALYSTA!!)

Tu masz rozwiązanie , jak chcesz to spróbuj:
http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=279&threadid=90982&enterthread=y
A sprawa olania AGP przez ATI jest szeroko znana i dyskutowana nawet na
forum ATI/AMD:
http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=279&threadid=89852&enterthread=y

> ale wtedy mi sie BF2142
> nie uruchamia wiec narazie zostane przy tych.
> Ponadto w BIOSIE wylaczylem AGP performance control i fast writes. W ATT w
> zakladce SMARTGART dalem wszystko na off (agp/pci fast writes/read) przez co
> mam obawy ze ograniczylem wydajnosc karty.

Uuu, nie kombinuj, nie wyłączaj niczego takiego w Biosie , bo szkoda
ograniczać możliwości tej grafy!
Tylko zainstaluj taką wersję jaką Tobie napisałem. U mnie po kilku
dniach męczenia się z tym samym problemem i konsultacjami z serwisem ATI
to pomogło od razu. Zresztą takie jest oficjalne stanowisko pracowników
supportu ATI: wersja catalystów i sterowników 7.6 i musi działac z AGP.

> Dzisiaj chyba znowu bede kombinowac jak mu wepchnac najnowsze sterowniki.
> Jesli komus sie juz udalo to prosze o info "JAK"

Nie uda Ci się, te wszystkie nowe stery są błędnie napisane i
zoptymalizowane pod PCI-E.
Ale zawsze możesz zainstalować Omega Drivers. Ludzie twierdza że są lepsze.

--
pozdrawiam
STranger