Re: X1950PRO - znikajacy obraz

Autor: <suskind_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:53:59 MET DST

STranger <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał(a):

> Odinstaluj najnowsze catalysty. Zainstaluj stery z lipca 2007, czyli
> wersję 7.6 a będziesz się cieszyć świetną grafiką. :)
> Napisz czy pomogło.

Po 15 godzinach walki ze wszystkimi mozliwymi pomyslami wkoncu udalo mi sie
ustabilizowac system. Nawet udalo mi sie BF2142 uruchomic.
Gole stery 7.7 + ati tray tools . Chociaz przy pierwszym uruchomieniu sie
powiesil to po restarcie juz zaskoczyl i dzialal normalnie. Prawdopodobnie
najnowsze stery tez by dzialaly (BYLE BEZ CATALYSTA!!) ale wtedy mi sie BF2142
nie uruchamia wiec narazie zostane przy tych.
Ponadto w BIOSIE wylaczylem AGP performance control i fast writes. W ATT w
zakladce SMARTGART dalem wszystko na off (agp/pci fast writes/read) przez co
mam obawy ze ograniczylem wydajnosc karty.
No i trzeba odchaczyc w ustawieniach
Pulpit>wlasciwosci>ustawienia>zaawansowane>rozwiazywanie problemow "wlacz
laczenie zapisu"

Dzisiaj chyba znowu bede kombinowac jak mu wepchnac najnowsze sterowniki.
Jesli komus sie juz udalo to prosze o info "JAK"

Pozdrawiam

suskind