Re: pamieci ram w laptopach dell

Autor: <biuro_at_ibero.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:41 MET DST

> oczywiscie ze jest mozliwosc ze sa tam innw moduly od innych producentow,
> ale to akurat mozna sprawdzic jakims softem typu Everest, sandra ...
> I podejrzewam ze inni producenci tez maja na swojej stronie takie
> wyszukiwarki, ja mam szczescie ze w 99% notebookow ktore rozbudowywalem w
> firmie byly kingstony :)

Twoja podpowiedz (zanistalowalem sandre i sprawdzilem) i mój nos
sprawił że
ominal mnie blad a raczej rozczarowanie przy ew. zakupieniu w
ciemno ;-))
Okazuje sie jednak ze mam kosci samsunga a nie kingstona;]

Ponizej screen:
http://strzelec.biz/pamieclaptop.jpg

Teraz za to prosilbym Cie o informacje jaki ram mam kupic (na
samsung.com
nie znalazlem tego;/), a w takich sklepach jak komputronik.pl czy
sirius.pl
takich kosci nie ma ....

pozdrawiam
Łukasz