Re: pamieci ram w laptopach dell

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:37 MET DST

Dnia 29-12-2007 o 15:00:44 L.S. <iberopl@neostrada.pl> napisał(a):

> Tylko teraz pytanie. Jezeli na kingston.pl jest moj model (dell d630) to
> oznacza ze w dellach sa tylko kingstony?? I np nie ma mozliwosci aby byl
> tal
> samsung, good ram itd?
> Przepraszam ze tak ciagne temat ale chcialbym uniknac pozniej
> rozczarowania.
>
> P.S.
> Orientujecie sie dlaczego na dell.pl ram kosztuje jakies 600% drozej;]???

oczywiscie ze jest mozliwosc ze sa tam innw moduly od innych producentow,
ale to akurat mozna sprawdzic jakims softem typu Everest, sandra ...
I podejrzewam ze inni producenci tez maja na swojej stronie takie
wyszukiwarki, ja mam szczescie ze w 99% notebookow ktore rozbudowywalem w
firmie byly kingstony :)

--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/