Re: pamieci ram w laptopach dell

Autor: Zdzislaw Landowski <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:42 MET DST

Dnia 29-12-2007 o 17:20:17 <biuro@ibero.pl> napisał(a):

> Twoja podpowiedz (zanistalowalem sandre i sprawdzilem) i mój nos
> sprawił że
> ominal mnie blad a raczej rozczarowanie przy ew. zakupieniu w
> ciemno ;-))
> Okazuje sie jednak ze mam kosci samsunga a nie kingstona;]
>
> Ponizej screen:
> http://strzelec.biz/pamieclaptop.jpg
>

> Teraz za to prosilbym Cie o informacje jaki ram mam kupic (na
> samsung.com
> nie znalazlem tego;/), a w takich sklepach jak komputronik.pl czy
> sirius.pl
> takich kosci nie ma ....

Ja bym jednak jeszcze zaryzykowal i sprawdzil czy to na 100% samsung, bo z
tego co sie orientuje to Kingston na sobie też ma kości samsunga. Ale
jeśli samsung nie ma na stronie wyszukiwarki, to pozostaja 2 wyjscia.
1. wymontowac z notebooka tego "samsunga" i spisac z niego dane (z
naklejki)
2 kupic u kingstona modul 2GB do tego modelu notebooka della - najlepiej
na kosiach samsunga , to nie bedzie problemu :)