Re: wyjście DVI a możliwość ustawienia rozdzielczości 1152x864

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:19 MET DST

Użytkownik "Leszek" <leszek47usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fkvviq$n1d$1@news.onet.pl...

> Rozumiem, że konkretna odpowiedź na moje pytanie jest taka, że nie da
się
> ustawić tej rozdzielczości, jeśli korzysta się wyjścia DVI?

To chyba zależy od karty graficznej i monitora. :-)
Na karcie matrox z DVI i monitorze Benq 19" moge ustawić każdą
rozdzielczość (w programach DOSowych mam 2cm marginesy od góry i dołu,
czego nie ma na wejściu VGA). Natomiast na innym komputerze z kartą
grafiki zintegrowaną (chyba intel 950) i monitorze Hunday z DVI, jak
ustawię 1152x864 to obraz jest dalej w rozdzielczości natywnej tylko jest
mniejszy (są 2cm czarne marginesy). :-)