Re: pamieci ram w laptopach dell

Autor: L.S. <iberopl_at_neostrada.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:49:20 MET DST

> Beda dzialac w Twoim Dell. Co do mieszania pamieci, to bedzie dzialac,
> aczkolwiek nie jest wskazane. Popatrz na dzisiejsze ceny pamieci DDR2 i
> kup np. 2x1GB i bedziesz mial spokoj.

A czy mozesz rozwinac temat " nie jest wskazane" ?? Tak mowi oficjalna
broszurka dell'owska czy cos wiecej?? Jakies doswiadczenia???

W czym sek? W tym ze mam w 1 kosci dellowskie 2gb;] i chce kupic drugie
2gb... wiec odpada opcja ktora zaproponowales (np. 2 x 1 gb) a opcja
wyrzucenia(sprzedania) pamieci dellowskiej 2gb i kupienie 2x 2gb tez chyba
nie jest najlepszym rozwiazaniem - glownie finansowym dla mnie.

pozdrawiam
Łukasz