Re: wyjście DVI a możliwość ustawienia rozdzielczości 1152x864

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:48:13 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk(USUNTO)@namyslow.net> napisał w wiadomości
news:fkuac9$get$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To doprawdy ciekawy przypadek bo zwykle jest dokładnie odwortnie.
> Może masz jakiś dziwnie ustawienia wyostrzania obrazu w monitorze albo źle
> wyregulowaną fazę o ile to nie dvi. A jesli masz na mysli cieniutkie ostre
> literki to cleartype skutecznie przywróci Ci ich wygląd znany z crt ;-)

Przed wymianą matrycy w monitorze już włączałem ClearType i niewiele
pomagało, teraz pierwszy raz włączyłem ClearType po tej wymianie i
rzeczywiście jest dość dobrze. Dzięki. Używam ustawień domyślnych, więc to
nie faza.

Rozumiem, że konkretna odpowiedź na moje pytanie jest taka, że nie da się
ustawić tej rozdzielczości, jeśli korzysta się wyjścia DVI?

Pozdrawiam,
Leszek