Re: czy prawdziwy IBM jest gdzies do zdobycia?

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:44 MET DST

Andrzej P. pisze:
> Witam,
> po rozsypce Acera planuje zakup nowego laptopa. Mialem niejednokrotnie
> mozliwosc (przyjemnosc) uzywac u znajomego dosc starego laptopa IBM
> chyba T61 z magnezowa obudowa.. Cudo, ktore zniosło naprawdę wiele.
> Jakosc wykonania i parametry swietne, mimo, iz był to już kilkuletni
> laptop. Teraz przygladam sie ofercie i widze tylko "Lenovo IBM"... cale
> w plastikach....

AFAIR wszystkie T61 już były produkowane przez Lenovo tyle, że przez
jakiś czas chińczycy mieli prawo używać naklejek IBM ThinkPad :)
Niech ktoś mnie poprawi, jeżeli się mylę.

> Bede wdzieczny za naprowadzenie mnie na cos sensownego ;) Rozwazałem tez
> HP z serii w czarnych obudowach ale nie wiem czy czarne jak jest czarne
> oznacza trwale ;)

To zależy. Te z serii 6xxx to jednak plastik, choć np. 6715b jak na
~3kzł jest wykonany bardzo przyzwoicie, a już na pewno o niebo lepiej
niż notebookopodobne wyroby Acera. Natomiast aktualnie pracuję na 8510w
i tutaj jakość wykonania jest na zdecydowanie wyższym poziomie, jak
chociażby magnezowa obudowa LCD.

--
pozdrawiam,
Andrzej