Re: czy prawdziwy IBM jest gdzies do zdobycia?

Autor: Andrzej P. <spam_at_andrzej.net.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:45 MET DST

Andrzej Kaczmarek pisze:

> AFAIR wszystkie T61 już były produkowane przez Lenovo tyle, że przez
> jakiś czas chińczycy mieli prawo używać naklejek IBM ThinkPad :)
> Niech ktoś mnie poprawi, jeżeli się mylę.

to w takim razie moj blad - jest to pewnie T42 :)

> To zależy. Te z serii 6xxx to jednak plastik, choć np. 6715b jak na
> ~3kzł jest wykonany bardzo przyzwoicie, a już na pewno o niebo lepiej
> niż notebookopodobne wyroby Acera. Natomiast aktualnie pracuję na 8510w
> i tutaj jakość wykonania jest na zdecydowanie wyższym poziomie, jak
> chociażby magnezowa obudowa LCD.

Propozycja godna rozwazenia i nie zastanawialbym sie gdybym mial do
wydania 2x wiecej :) Euforia mnie przy planowaniu zakupu ogarnela bo
wszedzie pisza "laptopy tanie jak nigdy", ogromny wybor... A tak
naprawde kupic cos porzadnego ciezko. Chyba wybiore sie jednak podotykac
wiecej z serii lenovo, moze cos sensownego znajde.

pozdrawiam i dzieki za wskazowki :)

--
Andrzej Pindor
piszac na priv zamien spam na kontakt