czy prawdziwy IBM jest gdzies do zdobycia?

Autor: Andrzej P. <spam_at_andrzej.net.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:47:44 MET DST

Witam,
po rozsypce Acera planuje zakup nowego laptopa. Mialem niejednokrotnie
mozliwosc (przyjemnosc) uzywac u znajomego dosc starego laptopa IBM
chyba T61 z magnezowa obudowa.. Cudo, ktore zniosło naprawdę wiele.
Jakosc wykonania i parametry swietne, mimo, iz był to już kilkuletni
laptop. Teraz przygladam sie ofercie i widze tylko "Lenovo IBM"... cale
w plastikach....

Jako, ze laptop podrozuje ze mna i przejsc musi czesto sporo potrzebuje
czegos bardziej odpornego niz ekstra latwo rysujace sie plastiki by acer
czy fujitsu-siemens...

Czy ktos z Was moze orientuje sie, czy jest w Warszawie/okolicach szansa
na kupno do 4 tys. zl nowego _prawdziwego_ laptopa IBM z tym tradycyjnym
wykonaniem własnie? Szukam czegos z prockiem centrino (C2duo >= 1,5GHz),
1GB RAM, dysk >=80GB, WiFi, sensowną grafiką, dvd-rw, >= 3xUSB i bateria
na conajmniej 3h pracy w aplikacjach, nazwijmy to, biurowych,
przegladarce z internetem mobilnym i programem pocztowym.

Bede wdzieczny za naprowadzenie mnie na cos sensownego ;) Rozwazałem tez
HP z serii w czarnych obudowach ale nie wiem czy czarne jak jest czarne
oznacza trwale ;)

pozdrawiam

--
Andrzej Pindor