Re: UPS

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:31 MET DST

Zbychu pisze:
> Witam
> Chciałbym zabezpieczyć sprzęt RTV przed śmieciami z sieci. Nie wiem
> jednak jaki ups wybrać. Na allegro jest duży wybór a ja nie jestem na
> topie. Wiem że chciałbym taki który posiada dwa polskie gniazdka na
> wyjściu (chociaż jedno) i moc wystarczającą do podrzymania mojego
> zestawu tj. wg danych instrukcyjnych: telewizor 130 W, wieża 150 W, i
> inne o łącznej mocy ok. 80 W. Urządzenia nie są naraz wszystkie włączone
> więc chyba łączna pobierana moc będzie niższa niż suma instrukcyjnych.
> [...]
nie myślałem o podłączaniu sprzętu RTV do UPSa i nie mam pojęcia jak to
się zachowa,
do zabezpieczenia przed skokami napięcia wystarczy byle jaki nowy UPS
400VA++, bateria wytrzyma max 2 lata więc nie widze sensu kupować
mocnego upsa żeby podtrzymał te kilka minut. lepiej zainwestuj kase w
dobre kable audio/video :]