Re: jak to jest z gwarancja dyskow wyjetych z laptopa.

Autor: Michal <mmmm_at_edwew.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:31 MET DST

> przy dysku to jest okolo 30% wartosci (ponad 120zl roznicy), watpie
> czy jestem tyle w stanie doplacic tylko dla gwarancji. tymbardziej ze
> mialem w zyciu z 10 dyskow i zaden nie padl w okresie gwarancji, w
> sumie to padl mi tylko jeden i to nie do konca :)

No to gratuluje szczescia. Mi dysk nawet padl w przeciagu doby. Plyta glówna
48 godzin nie wytrzymala. Sporo dysków padalo po pól roku. Sa wyjatki które
chodza kilka lat, tak jak np. mój 120GB, ale palca sobie bym nie dal uciac,
ze pociagnie do sylwestra. Dysk bez gwarancji nie jest za wiele wart jak dla
mnie, szczególnie z nieznana przeszloscia.

Pozdrawiam