UPS

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:46:28 MET DST

Witam
Chciałbym zabezpieczyć sprzęt RTV przed śmieciami z sieci. Nie wiem jednak
jaki ups wybrać. Na allegro jest duży wybór a ja nie jestem na topie. Wiem
że chciałbym taki który posiada dwa polskie gniazdka na wyjściu (chociaż
jedno) i moc wystarczającą do podrzymania mojego zestawu tj. wg danych
instrukcyjnych: telewizor 130 W, wieża 150 W, i inne o łącznej mocy ok. 80
W. Urządzenia nie są naraz wszystkie włączone więc chyba łączna pobierana
moc będzie niższa niż suma instrukcyjnych. Myśłałem o czymś o mocy ok.
500-600 VA. Co polecacie do sumy powiedzmy 200 zł. Jak będzie trochę drożej
to się nic nie stanie.

Pozdrawiam

--
Zbychu