Re: Problem z komputerem stacjonarnym

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:35 MET DST

Użytkownik "Dominik" <dominikz1983@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fke5j7$jc8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie
>
> Jeśli napisałem na złą grupę najmocniej przepraszam.
> Mam następujący problem:
(ciach)
> serwera - wówczas komp1 odbiega znaczą od komp2 (na komp1 wykonanie
> statystyk w programie symfonia zajmuje mu 6:25 zaś gdy usiądzie się na
> komp2 i loguje się na te same konto statystyka jest robiona w 4:20) Komp1
> był dwa
(ciach)

> 1. podłączyłem do komp1 nową karte sieciową 3com, raport w Symfoni robił
> 4:53(więc zero poprawy)

przeczytaj powyzej, chyba jakas niescislosc masz, albo czegos nie
rozumiem...

> Reasumując na moje kabel sieciowy, karta sieciowa zintegrowana w komp1
> jest ok, moim zdaniem albo uszkodzona jest płyta główna w komp1 albo dysk
> bo już nnego pomysłu nie mam.

Na moje oko powinienes sprawdzic:
- memtest dla komputera pierwszego (najlepiej sprawdzic na pojedynczych
kosciach jak i na calosci) - porownac predkosci na poszczegolnych kosciach
pamieci i dobrac najszybsze
- HDD na osobnej tasmie niz CD (obowiazkowo)
- sprawdzenie msconfigiem, ew. hijack'iem, czy masz dokladnie ten sam soft
uruchamiany na obu, czy tez listy procesow sie roznia

Pozdrawiam
Michal