Re: Problem z komputerem stacjonarnym

Autor: Dominik <dominikz1983_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:45:41 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:fkf478$eku$1@news.onet.pl...
> [...]
> (ciach)
> (ciach)

> przeczytaj powyzej, chyba jakas niescislosc masz, albo czegos nie
> rozumiem...

> Na moje oko powinienes sprawdzic:
> - memtest dla komputera pierwszego (najlepiej sprawdzic na pojedynczych
> kosciach jak i na calosci) - porownac predkosci na poszczegolnych kosciach
> pamieci i dobrac najszybsze
> - HDD na osobnej tasmie niz CD (obowiazkowo)
> - sprawdzenie msconfigiem, ew. hijack'iem, czy masz dokladnie ten sam soft
> uruchamiany na obu, czy tez listy procesow sie roznia

1. podlaczylem dysk na nowej tasmie bez cd - zero poprawy.
2. ten komp2 ma inny dysk dziala on na samsungu 80 GB (SP 0802N) z tego co
wiem dziala na 7200 obrotach, komp1 ma już dysk WD (WD800, cache 2 mega, WD
P/N: WD800BB-OOJHAO) nigdzie nie moge znalezc na jakich on obrotach dziala -
jeśli na 5 tys. to sprawa rozwiazana i wiadomo ze to wina dysku
3. nie znam tej komendy memtest - gdzie mam ją uruchomić?? napewno nie z cmd
albo uruchom bo nie działa
4. piszesz w ostatnim odnośniku "sprawdzenie msconfigiem, ew. hijack`iem..."
ale czego soft dysku ??? (robilem test dysku programem HD Tach 3.0 (nie
wygryl żadnych błędów na dysku), ponad zrobiłem test dysku Samsunga oraz WD
programem Aida32 - szybkość zapisu jest identyczna na tych dyskach...ale
moim zdaniem wiadome bedzie na jakich obrotach dziala ten WD a tego nie wiem
5. w zdaniu "1. podłączyłem do komp1 nową karte sieciową 3com, raport w
Symfoni robił

zna ktos moze jakis inny dobry program ktory benchmark dysku??