Re: Porządna klawiatura...

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:33 MET DST

Dnia 20 Dec 2007 22:19:33 +0100, Piotr Denys napisał(a):
> [...]

A ja, mimo że też na takich klawiaturach zaczynałem - nie przyłączę się ;)
Takie klawiatury mają dwie zasadnicze wady: są bardzo głośne, a po drugie
trzeba mocno walić w te klawisze - co przy dłuższej pracy jest męczące...

I tu powiem, że jak ostatnio siadłem przy jakiejś klawiaturze bez
winklawiszy usiadłem - to co chwila waliłem kciukiem w spację zamiast w alt :)
Nie mówiąc już o tym, że np. winklawisz "menu podręczne" to dosyć wygodna
sprawa (również pod linuxem ;)

> Przyłączę sie do grupy - odkąd padła mi po 12 latach moja stara
> BTC z patentem, którego nie mogę odżałowac - zdublowanym
> po lewej stronie blokiem kursorów (bardzo się przyzwyczaiłem,

Te specyficzne patenty bywały fajne - ja bardzo miło wspominam klawiatury
Optimusa, które miały możliwość zablokowania klawiszy odpowiednią kombinacją
i regulację szybkości powtarzania klawiszy :)

> w tym jakieś płaszczaki, nie płaszczaki - i trafiłem w końcu
> na coś, co mi leży - zwykła, kablowa Logitech Media Keyboard 600.
> Podwójny enter (chociaż ten pionowy, nie w "L") oraz długi
> backspace. Ma co prawda trochę tych przycisków do niczego

To ja ponownie polecę Microsoft Comfort Curve Keybord 2000 - najlepszą
klawiaturę jaką przyszło mi używać :)

http://www.komputronik.pl/Klawiatury/Microsoft/retail/Microsoft_Comfort_Curve_Keybord_2000_B2L_00071_/pelny,id,25742/

Duże shifty, duży backspace, akceptowalny enter, niski profil klawiszy
(klawiatura nieco "laptopowa"), normalny blok klawiszy nad kursorami
(a nie ten debilny pomysł logitecha z dużym delete i brakiem insert),
klawisze multimedialne w niczym nie przeszkadzają.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"