Re: Porządna klawiatura...

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:32 MET DST

From: "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
To: <pl-comp-pecet@newsgate.pl>
Sent: Thursday, December 20, 2007 9:23 PM
Subject: Re: Porządna klawiatura...

> jedna? taka klawiatura to marzenie każdego kto kiedykolwiek
> miał prawdziwą klawiaturę! Niestety zeby tego doświadczyć
> trzeba było mieć kompa 15 lat temu.
>
> JA sam kupie 10(zeby mi starczyło do konca życia) z podwójnym
> eneterem i długim backspace. Najlepiej bez winklawiszy...

Przyłączę sie do grupy - odkąd padła mi po 12 latach moja stara
BTC z patentem, którego nie mogę odżałowac - zdublowanym
po lewej stronie blokiem kursorów (bardzo się przyzwyczaiłem,
nie tylko w grach), przeszło przez moje łapy kilka klawiatur,
w tym jakieś płaszczaki, nie płaszczaki - i trafiłem w końcu
na coś, co mi leży - zwykła, kablowa Logitech Media Keyboard 600.
Podwójny enter (chociaż ten pionowy, nie w "L") oraz długi
backspace. Ma co prawda trochę tych przycisków do niczego
i pokrętło do głośności, ale nie włazi to w łapy. Wśród nich
jest jeszcze jeden patent znany z nowych klawir - przycisk
odpalający kalkulator - w moim przypadku rewelacja.
ps. - nie pracuję w Logitechu :)

--
pzdr
Peter