Re: Porządna klawiatura...

Autor: Wolvier <wolvier_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:42:33 MET DST

> ...na coś, co mi leży - zwykła, kablowa Logitech Media Keyboard 600.
> Podwójny enter (chociaż ten pionowy, nie w "L") oraz długi
> backspace. Ma co prawda trochę tych przycisków do niczego
> i pokrętło do głośności, ale nie włazi to w łapy. Wśród nich
> jest jeszcze jeden patent znany z nowych klawir - przycisk
> odpalający kalkulator - w moim przypadku rewelacja.
> ps. - nie pracuję w Logitechu :)...

Popieram, w domu mam Logitech Deluxe Keyboard (na kabelku zwykła/bez dodatkowych
przycisków itp, koszt ok. trzydziestu paru zł),miękki skok klawiszy, wygodna, w
miarę cicha, od pół roku przechodzi katusze z rąk 4 latki i nadal swietnie
działa.
Jedyny minus, to podłużny enter odrobinkę mniejszy od shifta.
Klawiatura ma 3 lata.
Najlepiej udać się do jakiegoś "nie dla idiotów" i tam wymacać od a do z (jednak
ceny bywają o 50% wyższe niż na alledrogo czy w niektórych komputerowych).